воскресенье, 29 марта 2020 г.

Інформатика, для групи 2-3. Урок 8. Тема: Інтернет-маркетинг та інтернет-банкинг.


Урок 8

Тема: Інтернет-маркетинг та інтернет-банкинг.
Ви дізнаєтеся:
v що таке інтернет-маркетинг;
v які існують інструменти інтернет-маркетингу;
v які пристрої та засоби використовують в інтернет-манкетингу;
v що називають інтернет-банкінгом;
.
Інтернет-маркетинг — це сукупність прийомів в Інтернеті, спрямованих на привернення уваги до товару чи послуги, популяризацію цього товару (сайта) в мережі та його ефективного просування з метою продажу.
Цілі інтернет-маркетингу можна умовно поділити на дві групи:
1) збільшення продажів, робота із зацікавленим сегментом цільової аудиторії, представники якої можуть стати клієнтами підприємства найближчим часом;
2) формування попиту, залучення уваги цільової аудиторії до діяльності підприємства та його товарів або послуг.
Результатом реалізації для обох груп цілей інтернет-маркетингу є отримання найбільшого ефекту від потенційної аудиторії корпоративного сайта:
-        як  від додаткового засобу в маркетинговому арсеналі підприємства.
Це веб-сайт підприємства без ведення бізнес-операцій. Інформація, яку розміщують на сайті, має носити маркетинговий характер.Завдяки розвиненій функціональності сайт сприяє появі нових клієнтів. Це відбувається шляхом інформування, підвищення обізнаності відвідувачів сайта. Сайт розглядається як рентабельний засіб збільшення популярності продукції, підвищення іміджу підприємства, його присутності на світовому ринку і як новий канал для комунікацій із клієнтами, постачальниками, партнерами по бізнесу. Сайт - це головний динамічний інструмент маркетингу підприємства;
-       як від засобу організації віртуального бізнесу, тобто використання Інтернету як основи незалежного, прибуткового підприємства, що існує тільки в Інтернеті, продає специфічний товар (спеціалізованого асортименту) по всьому світу й надає клієнтам економічні вигоди, які конкуренти надати не можуть.
Щоб отримати позитивні результати від інтернет-маркетингу, слід розробити стратегію присутності підприємства в Інтернеті.

Які існують інструменти інтернет-маркетингу?
Інструменти інтернет-маркетингу — це досить гнучкі й надійні онлайнові системи та сервіси, без яких неможливе просування товарів і послуг у мережі Інтернет. Ці інструменти дають змогу вести діалог і встановлювати тривалі стосунки між продавцями й покупцями, підприємцями та їхніми клієнтами, партнерами (мал. 7.1).
Банерна та медійна реклама — це розміщення на тематичних сайтах графічних рекламних оголошень, тобто банерів . Банери — це графічні зображення на сайтах, які рекламують товари й послуги. Вони можуть бути як статичними (просто картинка), так й анімованими (рухомими) у форматі GIF і FLASH, при натисканні на які користувач потрапляє на сайт. Банерна реклама в Інтернеті найбільше схожа на зовнішню рекламу та рекламу в пресі: це відверта й часом набридлива реклама, однак яскраві образи дають змогу формувати попит на товар і зміцнювати імідж компанії.

Банерна реклама заснована на тому, що бренд підприємства має просто потрапляти на очі відвідувачам сайта.
На банерах розміщують зображення, що рухаються, або інтерактивні, динамічні, яскраві зображення, які привертають увагу. Це один з найдорожчих інструментів інтернет-маркетингу.
Пошукова оптимізація (зміна сайта для кращої індексації пошуковими роботами) і просування (купівля посилань, реєстрація в каталогах) — усі разом позначаються абревіатурою SЕО (англ. — search engine optimization — оптимізація під пошукові системи).
Будь-яке підприємство зацікавлене, щоб його сайт показували на перших позиціях за цільовими запитами. Що вище він розміщується в пошуковій системі, то більше відвідувачів прийде на сайт за цільовими запитами.
Основними перевагами пошукового просування сайта є:
- можливість «достукатися» до певного кола споживачів;
- контакт із користувачем пошукової системи відбувається, коли він дійсно цікавиться рекламованим продуктом;
- користувач не підозрює, що йому показують рекламу, — він сприймає пошукову систему як експерта, який завжди прийде на допомогу із цінною порадою;
- тривалість результату.
Контекстна реклама - різновид мережевої реклами, коли рекламне
оголошення з’являється відповідно до змісту (контенту) сторінки. Контент-маркетинг - комплекс заходів щодо оптимізації вмісту сайта та добір відповідної реклами.
Контекстна реклама - це безпосередня комерційна пропозиція разом з
результатами пошуку в короткій формі. Її розміщують поряд з результатами
пошуку та на сторінках сайтів.
Інтернет-PR (від англ. Public Relation - зв’язок із громадськістю) - це розміщення статті або новини на інших сайтах для створення позитивного іміджу підприємства, встановлення взаєморозуміння й довірчих відносин між підприємством і громадськістю.
Мережевий Pablic Relation (PR) виконує ті самі завдання, що і традиційний «піар», - працює на підвищення впізнаваності бренду й забезпечує «ефект присутності» компанії в інформаційному просторі.
Вірусний маркетинг - це налагодження прямого каналу комунікації з цільовою аудиторією, зокрема в блогах і соціальних мережах. Такий спосіб розкрутки передбачає створення медіавірусу та його поширення вмережі. Незважаючи на «загрозливу» назву, даний вид просування продуктів не передбачає нічого протиправного.
Інтернет-брендинг - управління брендом за допомогою веб-технології.
Інтернет-брендинг дає змогу донести свої ідеї до дуже широкої аудиторії в найкоротший час.
Робота зі створення інтернет-бренда може включати в себе розробку:
найменування бренду, торгового знака, інформаційної основи, моделі позиціонування і стратегії просування майбутнього бренду тощо.
Поштова e-mail розсилка — перевірений і ефективний метод інтернет-
маркетингу. Така розсилка дає змогу встановити довірчі відносини між замовниками і клієнтами.
На своєму сайті можна встановити так звану «форму захоплення контактів», пропонуючи підписатися на оновлення сайта або даючи безкоштовну корисну інформацію взамін на ім’я та e-mail відвідувача. Далі просто робиться розсилка відповідної абонентської бази. Листи мають містити не тільки рекламну, а й актуальну для споживачів інформацію, інакше вони регулярно потраплятимуть у папку Спам.

Які пристрої та засоби використовують в інтернет-маркетингу?
Для здійснення інтернет-маркетингу застосовують різні пристрої (мал. 7.4)
Є дуже велика кількість засобів для інтернет-маркетологів, їх важко перелічити, але є певний список засобів, якими користується більшість професіоналів. Це, перш за все, засоби для менеджменту (Google Docs, Podio, Trello), засоби для аналізу та аналітики (Google Analytics, SEM Rush, SimilarWeb), інструменти для e-mail маркетингу (Mailchimp).
Інтернет-банкінг, або веб-банкінг, це система надання банківських
послуг клієнтам, що забезпечує можливість здійснювати стандартні банківські операції через Інтернет. Засобами інтернет-банкінгу доступ до рахунків та операцій за рахунками забезпечується в будь-який час і з будьякого комп’ютера через Інтернет.
Електронний банк дає змогу клієнтам отримувати доступ до їхніх рахунків і здійснювати різні фінансові трансакції елементарної комерційної дії (переказ грошей, підтвердження про їх отримання, надання інформації про котирування певних цінних паперів тощо). Разом з ідентифікатором і реєстраційним ім’ям для безпеки використовують списки номерів трансакцій, тобто набору одноразових паролів, використовуваних тільки для однієї банківської операції.

Самостійне завдання.
Вправа 1. Банерна реклама. (Перегляньте уважно відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=z0JluAPARWQ),
або QR кодом

Завдання. Засобами програми Easy GIF Animator створіть банерну рекламу для власної справи.
1. Запустіть Easy GIF Animator. За потреби встановіть цю програму з офіційного сайта (https://www.easygifanimator.net/).
2. Скористайтесь майстром створення банерів. Для цього в меню Файл оберіть вказівку Створити банер.
3. Оберіть розміри банера - стандартні чи встановіть власний розмір
(мал. 7.5).
 (мал. 7.5)
4. Переходьте до наступного кроку майстра створення банера за допомогою кнопки Далі.
5. Установіть тло банера, наприклад, як на малюнку 7.6. 
 (мал. 7.6)
Візьміть до уваги, що стилем заливки тла може бути один колір. А для заливки тла зображенням слід заздалегідь потурбуватись про його створення та збереження.
6. На наступному кроці майстра створення банера введіть текст, користуючись підказками на малюнку 7.7.
 (мал. 7.7)
7. На останньому кроці майстра створення банера збережіть файл з анімованим зображенням (мал. 7.8).
 (7.8)




Комментариев нет:

Отправить комментарий